Sloveniji najbližja postaja, od koder lahko odpotujete z vlakom visokih hitrosti, je glavna železniška postaja v Trstu. Prav tako vsak dan iz Beljaka in Celovca vozijo vlaki, ki do Salzburga sicer ne presežejo hitrosti 160 km/h, vendar pa na svoji nadaljnji poti proti Nemčiji in po Nemčiji dosegajo hitrosti do 200km/h. Seveda pa lahko že v Benetkah, Salzburgu, Zürichu in Münchnu prestopate na TGV, ICE in EuroStar vlake, ki vsi vozijo s hitrostjo do 300 km/h in več.
To pa je najboljša kombinacija, da zelo hitro in kakovostno dosežete tudi manjša mesta po Evropi. Številna letališča v Evropi niso več povezana samo z centrom mesta, ampak so se na njih razvili železniški terminali, od koder lahko potujete na vse strani. Vlak je tudi dobra rešitev za dostop do glavnih letališč po Evropi, od koder lahko poletite v svet.
Želite priti na cilj spočiti in si ne želite nočnega posedanja po letališčih ali hitrega spanja v avtu po samotnih postajališčih. Potem so nočni vlaki prava rešitev za vas!
Vsako noč po Evropi vozijo številni nočni vlaki. Njihova naloga je, da vas zjutraj spočite pripeljejo na vaš cilj na drugem koncu Evrope. Namen nočnih vlakov je torej zagotoviti visok nivo udobja in zasebnosti, ki vam omogoča, da se brezskrbno ob tihi vožnji vlaka potopite v spanec.
Z besedno zvezo nočni vlak torej ne označujemo samo vlak, ki vozi ponoči, ampak predvsem storitve, ki jih ponuja takšen vlak. Pravi nočni vlak je torej tisti vlak, ki ima v svoji sestavi tudi vagone namenjene nočnemu spanju. Poznamo dve vrsti in sicer ležalnike ter spalnike.
Spalniki vam ponujajo praktično udobje hotelske sobe. V kupeju spalnika lahko potujejo ena do štiri osebe. V spalniki vedno potujete sami, v paru, s svojimi prijatelji ali družino. Se pravi samo s tistimi s katerimi skupaj potujete. V spalniku torej nikoli ne boste potovali z ljudmi, ki jih ne poznate.
Potovanje v spalniku tudi drugače ponuja visoko raven zasebnosti. Spalni vagoni so vedno na koncu ali na čelu vlaka, kar pomeni da potniki, ki iščejo proste navadne sedeže in ponoči vstopajo in izstopajo iz vlaka ne smejo in niti nimajo razloga prehajati skozi spalni vagon.
Spalni vagon ima svoje osebje, ki je ves čas vožnje vlaka nespremenjeno, tako se to osebje v nasprotju z ostalim osebjem na vlaku ne zamenja niti ko vlak prečka državno mejo. Že ob vstopu v spalnik vas pričaka prijazno osebje in vas pospremi do vašega že v naprej pripravljenega kupeja.
Omenjenemu osebju nato tudi predate vozovnice in ostale potovalne dokumente. Če bo vlak ponoči prečkal državno mejo, tudi osebni dokument. Vse skupaj z namenom, da vas ponoči ne bodo budili, saj bo vozovnice sprevodnikom različnih železnic pokazalo osebje spalnika, prav tako vaše osebne dokumente mejnim organom, ki pa lahko zahtevajo, da vas prebudijo z namenom osebne kontrole, a to lahko doživite samo še pri potovanju po vzhodni Evropi, predvsem na meji z Rusijo.
Kupeji pa se poleg števila postelj ločijo tudi po različnem nivoju udobja. Vsak spalni kope ima poleg postelj in garderobne omare še mini toaleto z umivalnikom. V tem primeru boste morali uporabljati skupni tuš in WC na hodniku vagona. Lahko pa izberete kope z lastnim WC-ejem ali kope z lastim WC-ejem in kopalnico. Predvsem za dolga potovanja, ko ne potujete samo ponoči pa je priporočljivo izbrati tudi kope, ki ima poleg postelj tudi enako število sedežev z mizico namenjenih dnevnemu potovanju.
Na nekaterih relacijah lahko seboj vzamete tudi avtomobil.
Telefon: 068650599
E-mail: si.train.info@gmail.com
Vlaki-Train, vse pravice pridržane
Izdelava spletnih strani - Spletna postajaIzdelava spletnih strani:
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.